Δευτέρα 15 Δεκεμβρίου 2008

ΚΑΠΟΙΟ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΞΕΧΑΣΟΥΝ….(Μέρος 2)

ΚΑΠΟΙΟ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΞΕΧΑΣΟΥΝ….(Μέρος 2)

Κι αύριο βγαίνει το πόρισμα για την υπόθεση ΖΑΡΝΤΙΝΙΕΡΑ... Το διάβασε κανείς το απολογητικό υπόμνημα του αστυνομικού για την επίθεση εναντίον του κύπριου φοιτητή Αυγ. Δημητρίου, που λέει πως είχαν εντολές να το παίξουν κουκουλοφόροι; Μέλος της ΕΚΑΜ( Ειδική Κατασταλτική Αντιτρομοκρατική Μονάδα) ο κατηγορούμενος. Τι δουλειά έχει η αντιτρομοκρατική ανάμεσα στους μαθητές και τους φοιτητές; Τι δουλειά έχουν τα παιδιά μας, τα αδέλφια μας, εγώ κι εσείς με τρομοκρατία; Τρομοκρατία, εξάλλου να πείτε στους αστοιχείωτους, αμόρφωτους που μας κυβερνούν, ότι σημαίνει η επιβολή εξουσίας από το κράτος δια του τρόμου. Μήπως το κράτος είναι τελικά ο τρομοκράτης; Αι στο διάολο πια και με την κακοποίηση της ελληνικής γλώσσας! Διαβάστε το υπόμνημα, οι μάσκες πέφτουν. Διαβάστε το να δείτε πως οι εντολές που παίρνουν οι αστυνομικοί είναι αντίθετες με όσα ορίζει το Σύνταγμα. Μιλάει για εντολές από το Υπουργείο Δημόσιας Τάξης για χρήση βίας, για εγχειρίδιο του υπουργείου που νομιμοποιεί την παράνομη χρήση σωματικής και ψυχολογικής βίας, όταν αυτή ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ. Και γιατί κανένας εισαγγελέας δεν παρεμβαίνει για να εξεταστούν οι ισχυρισμοί του κατηγορουμένου αστυνομικού; Για να απολογηθεί, ρίχνει την ευθύνη σε ανωτέρους που τον διέταξαν να πράξει τοιουτοτρόπως. Αν αυτό ισχύει, ο παράνομος και ηθικός αυτουργός είναι πρωτίστως ο υπουργός. Και ρωτάω και πάλι, για το 1973 στο σκαμνί του κατηγορουμένου δεν κάθισαν οι φαντάροι που εκτελούσαν τις εντολές, παρόλο που ήταν οι φυσικοί αυτουργοί της μαζικής δολοφονίας των φοιτητών του Πολυτεχνείου, αλλά οι διατάζοντες, οι επικεφαλής της χουντικής κυβέρνησης και καταδικάστηκαν για εσχάτη προδοσία και σωρεία άλλων εγκλημάτων. Αν, λοιπόν προκύπτουν ευθύνες σε υπουργούς, βουλευτές, ανώτατους αξιωματικούς, γιατί αυτοί δεν βρίσκονται στη φυλακή παρέα με όσα χουντικά ραμολιά βρίσκονται εν ζωή; Αν αύριο αθωωθεί ο αστυνομικός, γιατί το δικαστήριο θα έχει πεισθεί πως εκτελούσε εντολές άνωθεν δεν θα πρέπει αυτόματα, να συλληφθούν οι ανώτεροι του ως φέροντες την ευθύνη; Έγκλημα χωρίς θύτη, ειδικά όταν αυτός ονομάζεται από τον εκτελούντα; Αλλά, όπως και να έχει δεν πρέπει να παρέμβει ο εισαγγελέας και να εξετάσει τους ισχυρισμούς του κατηγορουμένου για την ύπαρξη εγχειριδίου; ΕΧΟΥΜΕ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΕΛΙΚΑ ΟΠΩΣ ΟΡΙΖΕΙ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ Ή ΟΧΙ??????
Επιπρόσθετα, ο Δημητρίου ή ο κάθε πολίτης πως μπορεί να γνωρίζει ότι ο κουκουλοφόρος που θέλει να τον συλλάβει ότι είναι αστυνομικός, εφόσον δεν επιδεικνύει καν ταυτότητα και πως του στερείται το δικαίωμα διαφυγής από κάποιον που φαίνεται απλός πολίτης; Μπορούν οι μυστικοί, χωρίς κανένα σαφές διακριτικό της αστυνομίας και μόνο δια της επίκλησης να συλλαμβάνουν; Ο πολίτης πως κατοχυρώνεται;
http://jungle-report.blogspot.com/ ( Το υπόμνημα)

ΚΑΠΟΙΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΞΕΧΑΣΟΥΝ…(μέρος1)

ΚΑΠΟΙΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΞΕΧΑΣΟΥΝ…

Κάποιοι θέλουν να ξεχάσουν τον μικρό Αλέξανδρο Γρηγορόπουλο, ακόμα κι αν τους πονάει. Ίσως να μην τους αφορά στην τελική. Κουράστηκαν και με τα επεισόδια, όλοι αναλύσεις κάνουν. Μπερδευτήκαν. Δεν θέλουν όμως να καταλάβουν ότι αύριο κινδυνεύουν τα δικά τους τα παιδιά. Τρώνε την παραμύθα ότι το δικό τους το παιδί δεν θα υπάρξει ποτέ έφηβο, οργισμένο κι άρα δεν θα πάει ποτέ στα Εξάρχεια, σ’ εκείνο το φοβερό κράτος των αναρχικών και παραβατικών κατοίκων. Μα και ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας στα Εξάρχεια ζει, παραβατικός και ο Παπούλιας, «πως να πάει μπροστά η χώρα με επικεφαλής τέτοια αναρχικά στοιχεία; Α,παπαπα, με τους κουκουλοφόρους του ΣΥΡΙΖΑ, της Αμερικής, της ΕΛΑΣ…Μακρυά από μας απ’ όπου κι αν προέρχονται…Εμείς θα λύσουμε το πρόβλημα;» Έρχονται Χριστούγεννα κι επίσης βαρέθηκαν τα έκτακτα δελτία, θέλουν να δουν Κους-Κους και πάλι.

Κάποιοι θέλουν να ξεχάσουν και το Βατοπέδι. Τι να πω ρε πούστη;
Βγήκε το πόρισμα ΤΡΑΒΕΣΤΙ-από το Βερύκιο το άκουσα, που το άκουσε λέει από στέλεχος της κυβέρνησης-της προανακριτικής, το οποίο μεταξύ άλλων λέει:
1. ΑΘΩΟΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ. ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΘΗΚΑΝ.
Κι εμείς παραπλανηθήκαμε από τις παραπλανητικές διαφημίσεις τραπεζών και δεν καταλάβαμε ότι έπρεπε να επιστρέψουμε τα λεφτά που μας έδωσαν. Νομίζαμε ότι μας τα χάρισαν. Κάποιοι όμως δέχονται πως η ζωή συνεχίζεται και δεν μπορούν να κάνουν αλλιώς, «οι τόκοι και οι δόσεις τρέχουν, το παιδί πρέπει να πάει φροντιστήριο και η γιαγιά στο νοσοκομείο χρειάζεται αποκλειστική, άσε το φακελάκι στο χειρουργό.» Κατά τα άλλα ισονομία, αξιοκρατία, κρατικές παροχές, διαφάνεια…Αλλά και πάλι «εμείς θα λύσουμε το πρόβλημα; Θέλω να δω τι χρώμα βρακί φοράει η Μενεγάκη, μη με πρήζεις.»
2. ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟΙ ΧΩΡΟΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΩΛΗΘΟΥΝ!!!!
Απαιτώ λοιπόν κι εγώ η Ακρόπολη να δοθεί στον ΚΑΚΕΤΣΗ, να γίνει μουσική σκηνή όπου θα τραγουδάει η Jennifer Lopez, εκ περιτροπής με την Τζούλια Αλεξανδράτου. «Με την Ακρόπολη θα ασχοληθούμε τώρα; Εκείνο το ετοιμόρροπο κτηριάκι; Μην γκρεμίσουν το Αθηνών Αρένα φοβάμαι μόνο, γιατί εμείς είμαστε φιλειρηνικοί άνθρωποι όχι σαν τα κωλόπαιδα και ξεσπάμε τον νταλκά μας πετώντας λουλούδια.» Σωστό, τα μπουζούκια εξυπηρετούν την μαμά πατρίδα ως κέντρα ξεσπάσματος νταλκαδιάρηδων Ελλήνων.
3. ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΕ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗ ΤΗΣ ΒΙΣΤΩΝΙΔΑΣ, ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΕΧΑΝΕ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ....και το δικαστήρια που δικαίωσαν το δημόσιο, γιατί τα έχουμε; «Τι θέλουν τώρα και μας μπερδεύουν; Στην τελική δεν ξέρω καν που είναι η Βιστωνίδα. Τι με νοιάζει εμένα ποιος είναι κύριος των ψαριών;» Το ψάρι δεν το τρώνε έτσι κι αλλιώς, αλλά δεν ξέρουν μάλλον ότι και οι ίδιοι ψάρια είναι.
4. ΚΑΛΩΣ ΠΟΥΛΗΣΑΝ ΤΟ ΔΑΣΟΣ ΤΗΣ ΟΥΡΑΝΟΥΠΟΛΗΣ.....ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΔΑΣΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΤΙΣΤΕΙ…Μέχρι να καεί και να αποχαρακτηριστεί βεβαίως βεβαίως.
ΟΛΑ ΟΣΑ ΛΕΝΕ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΥΒΕΡΝΑΝΕ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΑ.
ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΜΕΝΟΥΝ ΑΠΑΘΕΙΣ ΠΑΡΑΒΙΑΖΟΥΝ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 120(ΠΡΩΗΝ 114), ΑΡΑ ΕΠΙΣΗΣ ΕΧΘΡΟΙ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ.

Σάββατο 13 Δεκεμβρίου 2008

Το Σύνταγμα δεν έχει μόνο ένα άρθρο, αλλά 120. Αλήθεια εφαρμόζονται;

Τις τελευταίες μέρες που η χώρα καίγεται έχουν ακουστεί διάφορες απόψεις και ακόμη περισσότερες αρλούμπες, γιατί στις απόψεις που βασίζονται σε κάποια συλλογιστική διαδικασία δεν αντιτίθεται κανείς, στα εξ’ ορισμού θέσφατα όμως οφείλουμε να αντιδράσουμε. Μετά λύπης παρατηρώ πως μορφωμένοι και καλλιεργημένοι άνθρωποι δεν μπορούν να τεκμηριώσουν τις θέσεις τους και αδυνατούν να εξηγήσουν από πού ορμώμενοι ανησυχούν για ορισμένα πράγματα, όπως το ερώτημα που βαρέθηκα να ακούω «τι θα γίνει μετά;». Η εξήγηση κατ’ εμέ είναι απλή. Είτε είναι χαμηλού διανοητικού επιπέδου είτε εκτοξεύουν λεκτικές και γραπτές ρουκέτες μαζικής καταστροφής προς ίδιον όφελος, χωρίς να σκέφτονται τα ντόμινο που προκαλούν.
Ένα από τα τρανά αυτά παραδείγματα είναι η πραγματικά λυπηρή δήλωση της κυρίας Παπαρήγα πως ο ΣΥΡΙΖΑ χαϊδεύει τα αυτιά των κουκουλοφόρων. Αυταπόδεικτη και αυτή η κατηγορία, λες και είδε ποτέ κάποιο στέλεχος του ΣΥΝ να χαϊδεύει στοργικά τα κρύα αυτάκια του μασκοφόρου χούλιγκαν. Και ξέρετε τι με στενοχωρεί περισσότερο πως μεγάλωσα στα φεστιβάλ της ΚΝΕ…. Πάντα με πλήγωνε ο διχασμός των αριστερών και προοδευτικών παρατάξεων, αλλά δεν περίμενα ποτέ πως ένα κομμουνιστικό κόμμα θα λασπολογούσε εναντίον ενός αριστερού-συγγενικού κόμματος. Αλλά έτσι είναι στα διαζύγια οι πρώην σύζυγοι εύκολα ξεχνάνε τι τους ένωνε κάποτε, ξεχνάνε τους αγώνες που κάποτε έκαναν χέρι-χέρι, και τις μάχες που έδωσαν ενάντια σε προβοκάτορες και κατίνες που απειλούσαν την αγάπη τους. Το χειρότερο όμως είναι ότι μετά το διαζύγιο, οι γονείς ξεχνάνε και τα παιδιά τους , εμάς δηλαδή. Και αν όλα γύρω μας ήταν φυσιολογικά, δημοκρατικά, εμείς, τα παιδιά συνηθισμένα στις ατέρμονες εκατέρωθεν κατηγορίες των διαζευγμένων γονιών μας, απλά θα κωφεύαμε. Όμως τίποτα δεν είναι φυσιολογικό εδώ και καιρό, και στις 6 Δεκεμβρίου η δολοφονία του μικρού Αλέξανδρου έφερε τα πάνω κάτω. Τα παιδιά, εμείς, οι 15χρονοι, 25χρονοι, 35χρονοι, 45χρονοι, όλοι εμείς, τα παιδιά των πολιτικών ακούσαμε τη φήμη που κυκλοφόρησε. Ζούσε ελεύθερα εκείνος ο μικρός γι’ αυτό τον σκοτώσανε. Σαν να μας έδωσαν ακουστικά βαρηκοΐας ξαφνικά. Και φοβηθήκαμε. Τα βάλαμε στα προβληματικά μας ώτα κι έτσι τώρα πια μπορούμε να ακούσουμε τι λέτε, δεν πάμε στο δωμάτιο μας να κλειστούμε όπως κάποτε σαν αρχινάτε τους καβγάδες. Μένουμε εκεί στη μέση του σαλονιού και σας κοιτάζουμε με γουρλωμένα μάτια και λυπόμαστε για την κατάντια σας.
Κατηγορείτε ο ένας τον άλλον, κεντροαριστεροί, αριστεροί, πιο αριστεροί, ακόμα πιο αριστεροί, αντιεξουσιαστές, για τα χάλια μας. Γιατί μαμά και μπαμπά σφάζεστε για το πλοίο που βύθισαν κάποιοι άλλοι; για το πλοίο που ποτέ κανένας από σας δεν κυβέρνησε; Και με το να τσακώνεστε μεταξύ σας, εμάς μας βοηθάτε; Εμείς θέλουμε να καταδικαστούν οι καπετάνιοι με τα παχυλά bonus και την απάνθρωπη συνείδηση, τα πληρώματα που δεν περιποιήθηκαν τη μηχανή για να κερδίσουν την εύνοια του καπετάνιου, τους ναύτες που δεν μοίρασαν τα σωσίβια, παρά τα φόρεσαν οι ίδιοι για να σώσουν τα τομάρια τους. Θα μας βοηθήσετε ή θα μείνουν ατιμώρητοι όλοι αυτοί που μας σκοτώνουν ή θα αφήσετε να επωφελούνται οι πειρατές, οι επικίνδυνοι φασίστες, που κάνουν πλιάτσικο στις ψυχές των ανθρώπων που ταξιδεύουν στην στρεκλιάρικη τούτη βάρκα, και τους τάζουν προστασία με ακριβό αντίτιμο; Αυτοί δεν θα έχουν άμα κερδίσουν όμως πολύ δουλειά να κάνουν, μια ταμπέλα μένει να αλλάξει, αυτή του Πολιτεύματος. Σκεφτείτε.
Βγήκε το μεσημέρι ο χοντρός δικτάτορας και είπε πράγματα φοβερά… Κρυμμένος στις Βρυξέλλες. Φοβάται. Το ξέρετε. Το ξέρουμε. Αλλά φοβόμαστε και εμείς, όταν μιλούν για καθεστώς δημοκρατίας… Το Σύνταγμα δεν άλλαξε ακόμα, όχι στα φανερά τουλάχιστον. Το πρώτο άρθρο ακόμα κοκορεύεται πως «το πολίτευμα της Ελλάδας είναι Προεδρευομένη Κοινοβουλευτική Δημοκρατία». Στην Ελλάδα όμως, λέμε αυτοσαρκαζόμενοι, πως εδώ ότι δηλώσεις είσαι. Τον ακούσατε προσεκτικά τον παχουλό κύριο πως μίλησε, τι είπε; Μίλησε για ισχυρή κυβέρνηση… Ποιο ήταν το ποσοστό στις δημοσκοπήσεις πριν την 6η Δεκεμβρίου 2008; 28, 30%; Πείτε μου σας παρακαλώ, την 2η παράγραφο από το 1ο άρθρο, την έχετε διαβάσει; «Θεμέλιο του πολιτεύματος είναι η λαϊκή κυριαρχία». Ίσως να ήμασταν τελικά πολύ κακοί μαθητές ή τα σχολειά που φτιάξατε να ήταν απαράδεκτα, γιατί εκεί μας έμαθαν πως σε ένα πλήθος από 100, οι 70 είναι περισσότεροι από τους 30. Ακούσατε τον κύριο να λέει πως τα ΜΜΕ υπερβάλουν και αναπαράγουν εικόνες από μεμονωμένες περιπτώσεις; Αλήθεια, μαμά και μπαμπά, το Σύνταγμα των Ελλήνων το έχετε διαβάσει; Για να μην τρέχετε εσείς, χρόνο δεν έχετε να βρείτε αυτό το σπάνιο βιβλίο, το βρήκαμε εμείς. Αν θέλετε διαβάστε κάποια αποσπάσματα, συνοδευόμενα από τις απορίες, που ποτέ δεν μπήκατε στον κόπο να μας λύσετε.
«ΤΜΗΜΑ Α'
Μορφή του πολιτεύματος
Άρθρο 1- Μορφή του πολιτεύματος
3. Όλες οι εξουσίες πηγάζουν από το Λαό, υπάρχουν υπέρ αυτού και του Έθνους και ασκούνται όπως ορίζει το Σύνταγμα.»
Και θέλουμε να ρωτήσομε, η εξουσία του κυρίου αυτού πηγάζει αλήθεια από το Λαό, υπάρχει υπέρ αυτού και του Έθνους και ασκείται όπως ορίζει το Σύνταγμα; Μα μόλις στην επόμενη πρόταση που υπάρχει στο βιβλίο, σαφές δεν γίνεται πως ο παχουλός ο κύριος ασκεί την εξουσία με τρόπο αντίθετο στο Σύνταγμα, γιατί:
«Άρθρο 2- Βασικές υποχρεώσεις της Πολιτείας
1.Ο σεβασμός και η προστασία της αξίας του ανθρώπου αποτελούν την πρωταρχική υποχρέωση της Πολιτείας.»
Εμάς μας σεβάστηκαν; Εσάς; Για πείτε μας τη γνώμη έχετε; Αλήθεια; Σσστ. Δεν θα τσακωθείτε τώρα, Τώρα θα ακούσετε. Γιατί πρέπει να μάθετε να σέβεστε ακόμα και σε μεγάλη ηλικία την έννοια της δημοκρατίας, αυτή που μας στερήσατε με το να αλληλοσπαράζεστε, αντί να την περιφρουρείτε, όπως ορίζει το Σύνταγμα, που τόσο συχνά επικαλείστε.
«ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ Ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα
Άρθρο 4. Ισότητα των Ελλήνων
1. Οι Έλληνες είναι ίσοι ενώπιον του νόμου.
2. Οι Έλληνες και οι Ελληνίδες έχουν ίσα δικαιώματα και υποχρεώσεις.
5. Οι Έλληνες πολίτες συνεισφέρουν χωρίς διακρίσεις στα δημόσια βάρη, ανάλογα με τις δυνάμεις τους.
6. Κάθε Έλληνας που μπορεί να φέρει όπλα είναι υποχρεωμένος να συντελεί στην άμυνα της Πατρίδας, σύμφωνα με του ορισμούς των νόμων.»
Είμαστε ίσοι; Αλήθεια; Ωραίο το ανέκδοτο! Έχουμε χιούμορ ως λαός, αλήθεια είναι. Εμάς μας τιμωρούνε με τρόπους ανελέητους, «παραδειγματικούς», και μας μπουντρουμιάζουν στα «σωφρονιστικά ιδρύματα για εγκλήματα μικρά, για εγκλήματα τουλάχιστον όχι κατά της δημοκρατίας. Οι καπετάνιοι που λέγαμε πιο πάνω δεν είναι Έλληνες πολίτες; Γιατί αν δεν είναι ξένοι, θα έπρεπε να είναι ίσοι με εμάς. Και ξένοι δεν γίνεται να είναι σε θέση εξουσίας όπως το Σύνταγμα ορίζει στο άρθρο 55 «Για να εκλεγεί κανείς βουλευτής απαιτείται να είναι Έλληνας πολίτης, να έχει τη νόμιμη ικανότητα να εκλέγει και να έχει συμπληρώσει το εικοστό πέμπτο έτος της ηλικίας του κατά την ημέρα της εκλογής.» Ή μήπως, όσον αφορά στην 6η παράγραφο του 4ου άρθρου, οι ένστολοι που φέρουν όπλα αμύνονται για την πατρίδα σκοτώνοντας Έλληνες νεαρούς σα να είναι ξένοι εισβολείς; Και πάμε παρακάτω, να μάθετε τι λέει το βιβλίο:
«Άρθρο 5. Ελεύθερη ανάπτυξη της προσωπικότητας
1. Καθένας έχει δικαίωμα να αναπτύσσει ελεύθερα την προσωπικότητά του και να συμμετέχει στην κοινωνική, οικονομική και πολιτική ζωή της Χώρας, εφόσον δεν προσβάλλει τα δικαιώματα των άλλων και δεν παραβιάζει το Σύνταγμα ή τα χρηστά ήθη.
2. Όλοι όσοι βρίσκονται στην Ελληνική Επικράτεια απολαμβάνουν την απόλυτη προστασία της ζωής, της τιμής και της ελευθερίας τους, χωρίς διάκριση εθνικότητας, φυλής, γλώσσας και θρησκευτικών ή πολιτικών πεποιθήσεων. Εξαιρέσεις επιτρέπονται στις περιπτώσεις που προβλέπει το διεθνές δίκαιο. Απαγορεύεται η έκδοση αλλοδαπού που διώκεται για τη δράση του υπέρ της ελευθερίας.
3. Η προσωπική ελευθερία είναι απαραβίαστη. Κανένας δεν καταδιώκεται ούτε συλλαμβάνεται ούτε φυλακίζεται ούτε με οποιονδήποτε άλλο τρόπο περιορίζεται, παρά μόνο όταν και όπως ορίζει ο νόμος.»
Τότε γιατί στις ειδήσεις σήμερα είδαμε ανήλικα παιδιά να προσάγονται από την αστυνομία στον ανακριτή, απλά γιατί φορούσαν μπουφάν με κουκούλα; Γιατί συνέλαβαν αλλοδαπούς ως ύποπτους, χωρίς καμιά προφανή αιτία; Υπάρχει αλήθεια νόμος που απαγορεύει τις κουκούλες στα φούτερ ή άλλες εκτός της ελληνικής ιθαγένειες; Ή μήπως αυτές οι εκδηλώσεις προσβάλλουν τα ήθη τα χρηστά; Μη μου πείτε, το διεθνές το δίκαιο θα φταίει….! Όσο για τις προσαγωγές, το 6ο άρθρο στην 1η παράγραφο είναι σαφές «Κανένας δε συλλαμβάνεται ούτε φυλακίζεται χωρίς αιτιολογημένο δικαστικό ένταλμα, που πρέπει να επιδοθεί τη στιγμή που γίνεται η σύλληψη ή η προφυλάκιση. Εξαιρούνται τα αυτόφωρα εγκλήματα» Γι ‘ αυτό και συλλαμβάνονται για αυτόφωρα εγκλήματα κουκουλοφούτεροφόροι μαθητές τις τελευταίες μέρες! Το διεθνές δίκαιο απαγορεύει τις κουκούλες! Το καταλάβαμε… Ακούτε ή βαρεθήκατε ή μήπως απλά περιμένετε εναγωνίως να τελειώσουμε να πείτε τα δικά σας. Όχι, τώρα θα ακούσετε γιατί σας φωνάζουμε πως δεν έχουμε δημοκρατία. Τώρα θα μάθετε πως το Σύνταγμα δεν έχει ένα άρθρο με μια παράγραφο μόνο και μία ταμπελίτσα, αλλά 120, εκ των οποίων άρθρων, πολλά παραβιάζονται χρόνια ολόκληρα τώρα, συστηματικά και όχι μεμονωμένα. Δημοκρατία, μας έμαθαν, σε εκείνα τα σχολειά πως υπάρχει όταν εφαρμόζονται τα άρθρα του Συντάγματος. Πάμε παρακάτω, τώρα μαμά και μπαμπά, και θα καταλάβετε γιατί σας καίμε, γιατί καίμε τη Χούντα που τόσα χρόνια συντηρείτε.
«Άρθρο 7- Απαγόρευση
βασανιστηρίων και άλλης προσβολής της ανθρώπινης
αξιοπρέπειας
2. Τα βασανιστήρια, οποιαδήποτε σωματική κάκωση, βλάβη υγείας, ή άσκηση ψυχολογικής βίας, καθώς και κάθε άλλη προσβολή της ανθρώπινης αξιοπρέπειας, απαγορεύονται και τιμωρούνται, όπως νόμος ορίζει.»
Τώρα στα αλήθεια θα μας πείσετε πως έχουμε δημοκρατία; Θέλει ο παχουλός ο κύριος να πει πως ασκεί την εξουσία όπως ορίζει το Σύνταγμα; Και τα βίντεο της ντροπής από την επαναλαμβανόμενη, πλειστάκις ατιμώρητη αστυνομική βία; Ή μήπως θα τους αφήσετε να λένε για μεμονωμένα περιστατικά, για πράξεις εγκληματικές του απλού ποινικού κώδικα; Και αλήθεια, ο νόμος πως ορίζει ότι τιμωρούνται τα βασανιστήρια; Με μεταθέσεις και προαγωγές; Και προχωράμε μαμά και μπαμπά, παχουλέ κύριε πιο κάτω:
«Άρθρο 11. Το δικαίωμα της συνάθροισης
1. Οι Έλληνες έχουν το δικαίωμα να συνέρχονται ήσυχα και χωρίς όπλα.

2.Μόνο στις δημόσιες υπαίθριες συναθροίσεις μπορεί να παρίσταται η αστυνομία. Οι υπαίθριες συναθροίσεις μπορούν να απαγορευτούν με αιτιολογημένη απόφαση της αστυνομικής αρχής, γενικά, αν εξαιτίας τους επίκειται σοβαρός κίνδυνος για τη δημόσια ασφάλεια, σε ορισμένη δε περιοχή, αν απειλείται σοβαρή διατάραξη της κοινωνικοοικονομικής ζωής, όπως νόμος ορίζει.»
Ωραία η παγίδα σας, μα διαβάσαμε και δεν θα την πατήσουμε, γιατί στο άρθρο 120 στην 4η παράγραφο το νόημα είναι σαφές. Κι αν, κατά τη δική σας πάντα εκτίμηση εμείς παραβιάζουμε ενδεχομένως την 2η παράγραφο του 11ου άρθρου, το κάνουμε γιατί γνωρίζουμε πλέον πως « 2. Ο σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Ελλήνων.» και πως «4. Η τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Ελλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.»
Κι αν εμείς εκμεταλλευόμαστε ένα ή ενδεχομένως δύο άρθρα, το κάνουμε γιατί θέλουμε να ισχύει η Δημοκρατία κατ’ ουσία και όχι κατ’ όνομα, επικαλούμενοι το άρθρο 120 και τις υποχρεώσεις που πηγάζουν από αυτό.
Δεν μας ενδιαφέρει ποιος θα μας κυβερνήσει. Τι ιδεολογία πρεσβεύει. Χεστήκαμε για το ποιος θα κερδίσει. Θέλουμε να μας προστατέψετε, από εσάς τους ίδιους. Απαιτούμε να αναστήσετε την Δημοκρατία που σκοτώσατε. Κι αυτό θα γίνει αν δείτε κατάμουτρα πόσα άρθρα της παραβιάζετε. Κι επειδή κουραστήκαμε να καταδεικνύουμε τα αυτονόητα, μέσω σχολιασμών, ορίστε τα άρθρα του Συντάγματος των Ελλήνων, που παραβιάζετε από την δημιουργία του σχεδόν κι αποδεικνύουν πως κανείς σας δεν ασκεί εξουσία σύμφωνα με το Σύνταγμα.

ΚΑΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ
Είστε όλοι ένοχοι.


Άρθρο 14. Η ελευθερία της έκφρασης και του τύπου
1. Καθένας μπορεί να εκφράζει και να διαδίδει προφορικά, γραπτά και δια του τύπου τους στοχασμούς του τηρώντας τους νόμους του Κράτους.

2. Ο τύπος είναι ελεύθερος. Η λογοκρισία και κάθε άλλο προληπτικό μέτρο απαγορεύονται.

Άρθρο 17. Προστασία της ιδιωτικής περιουσίας.
1. Η ιδιοκτησία τελεί υπό την προστασία του Κράτους, τα δικαιώματα όμως που απορρέουν από αυτή δεν μπορούν να ασκούνται σε βάρος του γενικού συμφέροντος.
Άρθρο 22. Το δικαίωμα στην εργασία
1. Η εργασία αποτελεί δικαίωμα και προστατεύεται από το Κράτος, που μεριμνά για τη δημιουργία συνθηκών απασχόλησης όλων των πολιτών και για την ηθική και υλική εξύψωση του εργαζόμενου αγροτικού και αστικού πληθυσμού.
Όλοι οι εργαζόμενοι, ανεξάρτητα από φύλο ή άλλη διάκριση, έχουν δικαίωμα ίσης αμοιβής για παρεχόμενη εργασία ίσης αξίας.

Άρθρο 24. Προστασία του περιβάλλοντος
1. Η προστασία του φυσικού και πολιτιστικού περιβάλλοντος αποτελεί υποχρέωση του Κράτους. Για τη διαφύλαξή του το Κράτος έχει υποχρέωση να παίρνει ιδιαίτερα προληπτικά ή κατασταλτικά μέτρα. Νόμος ορίζει τα σχετικά με την προστασία των δασών και γενικά των δασικών εκτάσεων. Απαγορεύεται η μεταβολή του προορισμού των δημόσιων δασών και των δημόσιων δασικών εκτάσεων, εκτός αν προέχει για την Εθνική Οικονομία η αγροτική εκμετάλλευση ή άλλη τους χρήση, που την επιβάλλει το δημόσιο συμφέρον.


Άρθρο 25. Διασφάλιση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων
1. Τα δικαιώματα του ανθρώπου, ως ατόμου και ως μέλους του κοινωνικού συνόλου, τελούν υπό την εγγύηση του Κράτους. Όλα τα κρατικά όργανα υποχρεούνται να διασφαλίζουν την ανεμπόδιστη άσκησή τους.

2. Η αναγνώριση και η προστασία των θεμελιωδών και απαράγραπτων δικαιωμάτων του ανθρώπου από την Πολιτεία αποβλέπει στην πραγμάτωση της κοινωνικής προόδου μέσα σε ελευθερία και δικαιοσύνη.

3.Η καταχρηστική άσκηση δικαιώματος δεν επιτρέπεται.

4. Το Κράτος δικαιούται να αξιώνει από όλους τους πολίτες την εκπλήρωση του χρέους της κοινωνικής και εθνικής αλληλεγγύης.


ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΔΕΥΤΕΡΟ
Υπηρεσιακή κατάσταση των οργάνων της διοίκησης
Άρθρο 103. Δημόσιοι υπάλληλοι
1. Οι δημόσιοι υπάλληλοι είναι εκτελεστές της θέλησης του Κράτους και υπηρετούν το Λαό. Οφείλουν πίστη στο Σύνταγμα και αφοσίωση στην Πατρίδα. Τα προσόντα και ο τρόπος του διορισμού τους ορίζονται από το νόμο.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΡΙΤΟ-Καθεστώς του Αγίου Όρους.
Άρθρο 105. Καθεστώς του Αγίου Όρους.
3. Ο λεπτομερή καθορισμός των αγιορείτικων καθεστώτων και του τρόπου της λειτουργίας τους γίνεται από τον Καταστατικό Χάρτη του Αγίου Όρους, τον οποίο, με σύμπραξη του αντιπροσώπου του Κράτους, συντάσσουν και ψηφίζουν οι είκοσι Ιερές Μονές και τον επικυρώνουν το Οικουμενικό Πατριαρχείο και η Βουλή των Ελλήνων.

4. Η ακριβής τήρηση των αγιορείτικων καθεστώτων τελεί ως προς το πνευματικό μέρος υπό την ανώτατη εποπτεία του Οικουμενικού Πατριαρχείου και ως προς το διοικητικό μέρος υπό την εποπτεία του Κράτους, στο οποίο ανήκει αποκλειστικά και η διαφύλαξη της δημόσιας τάξης και ασφάλειας.

5. Οι πιο πάνω εξουσίες του Κράτους ασκούνται από διοικητή, του οποίου τα δικαιώματα και καθήκοντα καθορίζονται με νόμο.
Με νόμο επίσης καθορίζονται η δικαστική εξουσία που ασκούν οι μοναστηριακές αρχές και η Ιερή Κοινότητα, καθώς και τα τελωνειακά και φορολογικά πλεονεκτήματα του Αγίου Όρους.
ΜΕΡΟΣ ΤΕΤΑΡΤΟ Ειδικές, τελικές και μεταβατικές διατάξεις.
ΤΜΗΜΑ Α' Ειδικές διατάξεις
Άρθρο 106. Κρατική και Εθνική Οικονομία.

2. Η ιδιωτική οικονομική πρωτοβουλία δεν επιτρέπεται να αναπτύσσεται σε βάρος της ελευθερίας και της ανθρώπινης αξιοπρέπειας ή προς βλάβη της εθνικής οικονομίας.


ΤΜΗΜΑ Δ'
Ακροτελεύτια διάταξη
Άρθρο 120 .Έγκριση του Συντάγματος. Το δικαίωμα της αντίστασης
1. Το Σύνταγμα αυτό, που ψηφίστηκε από την Ε΄ Αναθεωρητική Βουλή των Ελλήνων, υπογράφεται από τον Πρόεδρό της, δημοσιεύεται από τον προσωρινό Πρόεδρο της Δημοκρατίας στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, με διάταγμα που προσυπογράφεται από το Υπουργικό Συμβούλιο και αρχίζει να ισχύει από τις ένδεκα Ιουνίου 1975.

2. Ο σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Ελλήνων.

3. Ο σφετερισμός, με οποιονδήποτε τρόπο, της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών που απορρέουν από αυτή διώκεται μόλις αποκατασταθεί η νόμιμη εξουσία, οπότε αρχίζει και η παραγραφή του εγκλήματος.

4. Η τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Ελλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.

Πέμπτη 11 Δεκεμβρίου 2008

Που είναι οι άνθρωποι των γραμμάτων και των τεχνών;

Που είναι οι άνθρωποι των γραμμάτων και των τεχνών;
Που είναι οι δήθεν κουλτουριάρηδες που υπεραμύνονται τόσα χρόνια των πρωτοποριών για να δικαιολογούν τις ανεπάρκειες τους, τρώγοντας κρατικές επιχορηγήσεις; Πρωτοπορία στην τέχνη μόνο;
Που είναι οι ηθοποιοί; Το ΣΕΗ; Οι εικαστικοί και το ΕΕΤΕ; Οι λογοτέχνες; Οι ποιητές; Οι μουσικοί;
Που κρυφτήκατε ρε;
Η τέχνη η παιδεία και ο πολιτισμός είναι οι προστάτες της δημοκρατίας.
Λουφάξατε, Ντροπή σας.
Γι’ αυτό αλωνίζουν οι ξανθιές ημίγυμνες στα σαλόνια μας.
Που είναι οι νέοι Σαββόπουλοι, Ρίτσοι, Θοδωράκηδες, Παράβες;
Που βρίσκονται αυτοί οι άνθρωποι που παλεύουν, με όσες δυνάμεις έχουν καλλιτεχνικές και προσωπικές, για μια τέχνη όπου θα υπάρχει δυνατότητα έκφρασης και πραγματικών πειραματισμών, χωρίς φόβο μη χάσουν προσωπικά κεκτημένα;
Αλλά, δεν λουφάξατε. Αυτό είναι το πιο λυπηρό.
Είστε κι εσείς διαπλεκόμενα τσουτσέκια, που το μόνο που σας νοιάζει είναι να τρώτε, να τρώτε και να φουντώνετε το ματαιόδοξο εγώ σας.
ΑΙΣΧΟΣ.

Ευτυχώς υπάρχουμε και κάποιοι που μπορούμε κι ονειρευόμαστε κάτι περισσότερο από την προσωπική επιτυχία, τα βραβεία και την «επωνυμία»…κι ας είμαστε και μέτριοι. Δεν πειράζει. Τουλάχιστον είμαστε καλλιτέχνες της ζωής.
Γεια σας!
Λήδα Καφετζή
Μια μέτρια ζωγράφος, μέτρια συγγραφέας και ποιήτρια και άριστη οραματίστρια.

Όσο...

Όσο η ελληνική αστυνομία θα ενστερνίζεται χουντικές συμπεριφορές σκοτώνοντας τα παιδιά μας, ξυλοκοπώντας τους μετανάστες και τα εξαρτημένα άτομα και θα υποθάλπει εγκληματίες του κοινού ποινικού δικαίου.
Όσο οι δικηγορικοί σύλλογοι θα επιτρέπουν σε Κούγιες, που καταθέτουν υπομνήματα σαν αυτό που ακούστηκε το μεσημέρι και κάνουν δηλώσεις του τύπου “το αν έπρεπε ή οχι να χαθεί το παιδί αυτό, θα το αποφασίσει η δικαιοσύνη” να ασκούν το επάγγελμα του δικηγόρου.
Όσο το δικαστικό σώμα θα αγκαλιάζει ανακριτές που προφυλακίζουν πράσινα παπούτσια, εισαγγελείς που εν μέσω τρομερών γεγονότων μετατρέπουν την κατηγορία της υπόθεσης ζαρντινιέρας από απρόκλητη επίθεση σε απλή και δικαστές που αθωώνουν δολοφόνους αστυνομικούς, όπως τον Μελίστα.
Όσο οι κυβερνήσεις θα καλύπτουν τους φοροαποφεύγοντες υπουργούς τους, παίζοντας ιδεολογικό τένις μεταξύ νομιμότητας και ηθικής.
Όσο οι επαγγελματίες πολιτικοί θα αδιαφορούν για τους διαπλεκόμενους συναδέλφους τους και παίζουν επικοινωνιακά ψηφοθηρικά παιχνίδια στην πλάτη μας.
Όσο η εκκλησία θα συγκαλύπτει παιδεραστές ιερείς, προκλητικές ιερές μπίζνες και οι επικεφαλής της θα φοράνε χρυσά φορεματάκια, ενώ ο λαός πεινάει.
‘Όσο οι δημόσιοι υπάλληλοι θα ανέχονται να συγχρωτίζονται με ανθρώπους που εκβιάζουν μίζες και φακελάκια.
Όσο οι ιδιωτικοί υπάλληλοι θα δέχονται αγόγγυστα την καταπάτηση των εργασιακών τους δικαιωμάτων και θα κλείνουν τα στόματα τους από φόβο.
Όσο ο συνδικαλισμός θα άγεται και θα φέρεται από τα κόμματα και θα πανηγυρίζει για νίκες του τύπου “μέσα από σκληρές διαπραγματεύσεις νικήσαμε και πήραμε αύξηση 50€ και πετύχαμε τη μείωση του αριθμού των απολυθέντων”.
Όσο θα σκοτώνονται καθημερινά 6 συνάνθρωποι μας στους ελληνικούς δρόμους, γιατί κανείς δεν τους έμαθε τη σημασία της οδηγικής συνείδησης.
Όσο οι άνθρωποι με κινητικά και άλλα προβλήματα θα αντιμετωπίζονται από την κοινωνία σαν μιάσματα ή σαν πολίτες β΄ κατηγορίας.
Όσο το περιβάλλον θα αντιμετωπίζεται σαν προσωπική και όχι παγκόσμια περιουσία.
Όσο οι ομοφυλόφιλοι θα κυνηγιούνται σαν ηθικά αποβράσματα που απειλούν την κοινωνική συνοχή.
Όσο η μαζική κουλτούρα και αισθητική θα προάγει πρότυπα κοινωνικής αποχαύνωσης.
Όσο το να είμαι ζωόφιλη και φιλόζωη θα στέκεται εμπόδιο στη ζωή μου.
Όσο δεν θα μπορώ να βάψω τα μαλλιά μου φούξια χωρίς να χαρακτηριστώ με κάποια ταμπέλα.
Όσο θα είναι επικίνδυνο να ζω τη ζωή μου με αρετή και τόλμη….
Όσο, όσο, όσο…
Τόσο, τόσο, τόσο και άλλο τόσο
Θα οργίζομαι
Θα οργιζόμαστε
Θα διεκδικώ
Θα διεκδικούμε
ΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΣΤΕΡΕΙΤΕ
Με λένε Λήδα Καφετζή και είμαι μια οργισμένη έφηβη 33 ετών.

Ελάτε να διεκδικήσουμε όλοι μαζί την κοινωνία που θέλουμε και που μας αξίζει.
Δεν υπάρχει λόγος να χωριζόμαστε αυτή τη στιγμή σε μικροομάδες και να τσακωνόμαστε οι σκεπτόμενοι μεταξύ μας.
Δεν είμαι αναρχική, αν και ιδεολογικά γουστάρω πολύ. Θεωρώ όμως ότι για να είναι εφαρμόσιμη η αναρχία χρειάζεται πολίτες άλλου επιπέδου, από το οποίο η πλειοψηφία απέχει κατά πάαααρα πολύυυυ.
Τις τελευταίες μέρες χάσαμε τα πασχάλια και βρήκαμε πολλά χρυσά αυγά. Το πως το κράτος χρόνια τώρα εκμεταλλεύεται τον αντιεξουσιαστικό χώρο και τον συνδέει με τους βανδαλισμούς που οι ίδιοι οι κουκουλοφόροι μπάτσοι υποκινούν είναι γνωστό δυστυχώς σε λίγους.
Θέλω να κάνω μία έκκληση προς τους ανθρώπους της αριστεράς και του αντιεξουσιαστικού χώρου και θα παρακαλούσα όσους συμφωνούν μαζί μου και έχουν λόγο και βήμα να προσπαθήσουν και αυτοί.
Μην χάνετε, εσείς οι αναρχικοί σας παρακαλώ την ψυχραιμία σας με τον κάθε ανεγκέφαλο που σας προκαλεί. Μην τους κάνετε το χατίρι.Σας παρακαλώ. Υπάρχουν άπειρα καθάρματα και ακόμα περισσότεροι βλάκες που άγονται και φέρονται. Δεν συμφωνώ σε πολλά από όσα λέτε. Αλλά τον χώρο στον οποίο ανήκετε ιδεολογικά τον τιμώ και τον σέβομαι. Μην τους αφήσετε παιδιά να σας συνδέσουν με τους τραμπούκους κουκουλοφόρους της αστυνομίας. Οι ακροδεξιοί είναι χρόνια στο κουρμπέτι. Ξέρουν πολύ καλά πώς να στήνουν επικοινωνιακές μακιαβελικές παγίδές. ΠΡΟΣΟΧΗ.
Επίσης αναρωτηθείτε, οι αριστεροί, τι σκοπούς εξυπηρετεί η διάσπαση της αριστεράς. Ποιους; Και δεν μπορώ να καταλάβω γιατί η κυρία Παπαρήγα δίνει θάρρος σε φασιστόμουτρα να ξεσπαθώσουν.
Ηρεμία παιδιά γιατί τα βλέπω τα χρυσά αυγά να….αυγατίζουν, εκμεταλλευόμενα τις ιδεολογικές διαμάχες σκεπτόμενων ανθρώπων. Ας λύσουμε τα πολύ βασικά, κατ΄εμέ τα προαναφερθέντα και αργότερα διαφωνούμε στα επιμέρους.
Τσακωνόμστε μεταξύ μας και θα βγει κανάς Καρατζαφέρης στο τέλος, αν δεν υποκινήσει κάτω από τη μύτη μας καμιά δεκεμβριανή επανάσταση για την αποκατασταση της τάξης και της δημοκρατίας.
Στα blogs και όχι μόνο γίνεται επικίνδυνο επικοινωνιακό παιχνίδι.
Η πλειοψηφία του κόσμου δεν είναι στους δρόμους. Μην γελιόμαστε. Η πλειοψηφία του κόσμου κάθεται ακόμα σε έναν καναπέ και έχει πανικοβληθεί. Μην υποτιμάτε τη δύναμη που έχει ο ακροδεξιός λόγος στον πολτοποιημένο εγκέφαλο του μέσου ανθρώπου που δεν ξέρει τι μέρα θα του ξημερώσει αύριο. Είναι επικίνδυνος, ειδικά σήμερα.
Σας ευχαριστώ.

Τρίτη 9 Δεκεμβρίου 2008

Δεν θα αναστείλουμε τις κινητοποιήσεις

Ζητά ο Πρωθυπουργός να αναστείλουμε τις αυριανές κινητοποιήσεις.
Γιατί;
Για να προστατεύσουμε τη δημοκρατία;
Μα για ποια δημοκρατία μιλάμε επιτέλους;
Όσοι είδαν τηλεόραση νωρίτερα, είδαν την αδικαιολόγητη επίθεση των ΜΑΤ εναντίον της ειρηνικής πορείας. Δακρυγόνα, δακρυγόνα, δακρυγόνα. Ωραία δημοκρατία!
Ποιος υποκινεί τελικά τα επεισόδια;
ΟΧΙ, λοιπόν κύριε χοντρομπαλά της Ραφήνας.
Δεν θα αναστείλουμε τις κινητοποιήσεις μας.
Θα κατέβουμε στους δρόμους, είτε σας αρέσει είτε όχι.
Δεν θα μας φιμώσετε. Δεν θα ξεχάσουμε. Θα σας ξεβολέψουμε. Θα μας ξεβολέψουμε.
Θα πληρώσετε και εσείς και όλοι μας για τον Αλέξανδρο Γρηγορόπουλο, τον Καλτεζά, τον Τεμπονέρα, τον Μαρούση, τους πυρόπληκτους, την Πάρνηθα, τις παράνομες χωματερές, την συμπεριφορά μας στα ζώα, στη φύση, στον συνάνθρωπο μας, για την απαράδεκτη οδηγική μας συμπεριφορά. Θα πληρώσουμε όλοι μας για την οικονομική μας κατάντια, για τον Εφραίμ, για το τσικό σας τον Ρουσόπουλο, για τον φοροαποφεύγοντα μαλάκα υπουργό σας και το σόι του, για την ζαρντινιέρα, για τα πράσινα παπούτσια, για τους πακιστανούς, για τις υποκλοπές, για τη Siemens, για τις συντάξεις, για τα ομόλογα, για τη γενιά των 700€, για την ανεργία, για την εν ψυχρώ δολοφονία του πολιτισμού μας.
Δεν θα φοβηθούμε, δεν θα υπαναχωρήσουμε. Όσα επεισόδια κι αν προκαλέσετε, όσο κι αν χρησιμοποιείτε τους δήθεν κουκουλοφόρους ως άλλοθι.
Σταματήστε να χρησιμοποιείτε επικοινωνιακές τακτικές τέτοιου τύπου, κι εσείς και η κυρία Παπαρήγα, που θέλει να εκμεταλλευτεί την κατάσταση για να αποδυναμώσει το Συνασπισμό και να κερδίσει τις ψήφους των φοβισμένων νοικοκυραίων. Σπέρνετε τον πανικό και τη διχόνοια για να εξυπηρετήσετε τα μικροκομματικά σας συμφέροντα και για να κρατηθείτε στις καρέκλες σας, σαν άλλοι μονάρχες. Εσείς προκαλείτε τα επεισόδια και την οργή του κόσμου πρώτοι. Ούτε θα σας αφήσουμε να εκμεταλλευτείτε τα γεγονότα για να τονώσετε το λαϊκό φόβο και να στρέψετε τους ψηφοφόρους σε ακροδεξιά σχήματα. Δεν θα σας αφήσουμε να γίνετε Σαρκοζί. Δεν είμαστε σωβινιστές Γάλλοι.
Υπάρχουν κάμερες, φωτογραφίες, ηχητικά ντοκουμέντα που δείχνουν ποιοι είναι οι υποκινητές των επεισοδίων . Εσείς κύριε Καραμανλή, η κυβέρνηση σας και οι χουντικές πρακτικές σας. Υπάρχουν άνθρωποι που κατέβηκαν ειρηνικά σε πορείες και έφαγαν τα δακρυγόνα στα μούτρα χωρίς κανένα λόγο. Υπάρχουν άνθρωποι που είναι στην κηδεία του Αλέξανδρου αυτή τη στιγμή και η αστυνομία σας ρίχνει δακρυγόνα σε μερικά πιτσιρίκια που πετάνε πέτρες. Λίγο σεβασμό κύριε Καραμανλή. Λίγο σεβασμό ρε μαλάκα.
Παραιτηθείτε. Είτε μια ανεκδιήγητη κυβέρνηση. Σταματήστε να εξυπηρετείτε τα συμφέροντα της ακροδεξιάς. Δεν θα σας αφήσουμε να κάνετε ότι και ο Παπαδόπουλος το 1967. Μήπως θέλετε να κηρύξετε και στρατιωτικό νόμο για το καλό μας;
Η τρομοκρατία σας δεν θα περάσει.
Ξυπνήσαμε. Θυμηθήκαμε. Θυμηθήκαμε….Ο λαός δεν ξεχνά τι σημαίνει δεξιά.
Σας ευχαριστούμε

Δευτέρα 8 Δεκεμβρίου 2008

Ανακοινώστε τα ονόματα των φασιστών

Είτε το πιστεύετε είτε όχι, στο Facebook δημιουργήθηκε ένα γκρουπ προς τιμή του ΗΡΩΙΚΟΥ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥ.
http://www.facebook.com/group.php?gid=38743576515&ref=nf#/group.php?gid=38743576515

Οι άνθρωποι που μέχρι στιγμής προσυπογράφουν το τρίπτυχο ΛΑΟΣ-ΣΤΡΑΤΟΣ-ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΣ και θεωρούν ήρωα τον αστυνομικό που σκότωσε τον αλητήριο Αλέξανδρο Γργορόπουλο είναι οι παρακάτω:
Kwstas Fardemborakhs
Giannis Kartas
Stathis Tsartsidis
Aggelos Misailidis
Johnny Davis
Kostas Migos
Boston, MA
Tomtsilonis Tsiloni
Tzenidis Apostolos
Christos Kapiniaris
Katerina Sgantzi
Nancy Panagiotou
Yannis Tziasios
Ethnikistis Agrinio


Αφού αισθάνονται τόσο τιμημένοι από την πράξη του αστυνομικού-ήρωα, προτείνω να τους τιμήσουμε κι εμέις με την σειρά μας, ανακοινώνοντας τα ονόματα αυτών των πατριδολάγνων ανθρώπων σε blogs και εφημερίδες. Μπορούμε να τους παρασημοφορήσουμε κιόλας.

Παραθέτω και άλλες ηρωικές απόψεις τίμιων και ηθικών ανθρώπων που προσβλήθηκαν ανεπανόρθωτα από τα έκτροπα που σημειώθηκαν μετά από την ηρωική πράξη του αστυνομικού, αν και οι συγκεκριμένοι δηλώνουν πως καταδικάζουν την πράξη του εν λόγω. Ήταν απλά μια ατυχής στιγμή μωρέ.

Dimitris Magkos: Anarchist just want to prove democracy is bad. I guess they are right because only in democracy a group of 100 can embarrass a whole country...

Vasilis Liarikos:Kai ola auta ta dikaiogoune??? Mas noiazei i dolofonia, i oti dolofonos einai enas mpatsos??? Auti einai i simantiki erotisi!! Kosmos dolofonite kathimerina, apo mpatsous kai mi mpatsous, se kamia periptosi den prepei na ginontai auta pou eginana simera, giati mia diadilosi, katelikse se maxi, kai emenan den mou aresei auto.
Maria kontogianni: γιατί δεν αναρωτιέται κανείς τι ήθελε ένας 15χρονος να πετάει μπουκάλια σε αστυνομικούς στα Εξάρχεια??

Υπάρχουν πολλοί που εκφράζουν διάφορες αηδίες του τύπου, το δικό μου το παιδί δεν θα πήγαινε ποτε στα Εξάρχεια ή εγώ στα δεκαπέντε μου έκανα το χ πράγμα, ή το θύμα ήταν παιδί χωρισμένων γονιών, κ.λ.π.

Η πρόταση μου είναι η εξής:
Διαδώστε τα ονόματα κατ' αρχήν των φασιστοειδών στοιχείων που υπάρχουν ανάμεσα στους φίλους σας ή σε διάφορα blogs, και κατά δεύτερον των ηλιθίων. Οι πρώτοι είναι ξεκάθαροι, αντιμετωπίσιμοι, οι δεύτεροι επικίνδυνοι.

Γρηγορόπουλος Αλέξανδρος. Ένα μικρό παιδί που χάθηκε πολύ άδικα

Η αναρχία είναι άποψη, δεν είναι χουλιγκανισμός. Ουδεμία σχέση έχει με τους οργισμένους έφηβους, ούτε υπάρχει γεωγραφικός προσδιορισμός και περιορισμός στον κόσμο των ιδεών. Πάλι μας φταίνε τα Εξάρχεια. Δεν είναι θέμα Εξαρχείων. Βολεύει να το τοποθετούμε το πρόβλημα στα Εξάρχεια, ξέρεις, εκεί είναι οι κακοί, τα πρεζάκια, οι αναρχικοί, οι μπάτσοι. Παντού υπάρχουν κακοί. Κακοί άνθρωποι, κακοί μπάτσοι, διεφθαρμένοι, ανεκπαίδευτοι, κάτι βλαχαδερά του κερατά που νιώθουν πως έχουν εξουσία, και παντού υπάρχουν θυμωμένα πιτσιρίκια, που κάνουν λάθη. Βολεύει όμως στα Εξάρχεια. Και στο Παγκράτι βρίζεις μπάτσο, και στη Γλυφάδα, δεν βγάζει εύκολα όπλο να σε πυροβολήσει όμως. Πως θα δικαιολογηθεί μετά; Τι να πει; Μου επιτέθηκαν οι αναρχικοί; Που, στη Γλυφάδα; Βολεύουν τα Εξάρχεια. Δαιμονοποιήσαμε μια περιοχή, αντί να δούμε τι φταίει στην νοοτροπία μας. Γιατί τόσος θυμός σε αυτά τα παιδιά; Δεν είναι από άποψη. Οι καταστροφές είναι χουλιγκανισμοί, άλλα πράγματα καλύπτουν, ψυχολογικά, κοινωνικά, οικογενειακά. Σκατά τα έχουμε κάνει ως κοινωνία κι ας το παραδεχτούμε, ψεύτικα πρότυπα, παραμύθα όλα. Σε τι να πιστέψουν τα πιτσιρίκια; Και η απάντηση της δήθεν ώριμης κοινωνίας στην οργή τους; Δακρυγόνα, γκλοπ, όπλα, κλπ. Ωραίο παράδειγμα. Βολεύει. Θα έχουμε τώρα νέο σίριαλ, κούρασε και το Βατοπέδι. Στην ουσία τι θα αλλάξει όμως; Απλά άλλο ένα θύμα της υστερικής ελληνικής αστυνομίας, που εξαντλεί την οργή της σε πιτσιρικάδες, μετανάστες, πρεζάκια. Κανά σοβαρό εγκληματία δεν τολμούν να συλλάβουν. Κι ούτε θα το κάνουν ποτέ. Υπέβαλε λέει ο Παυλόπουλος την παραίτηση του. Χεστήκαμε. Δεν είναι εκεί το θέμα. Κινήσεις εντυπωσιασμού και μόνο. Εγώ αυτό που ξέρω να πω, είναι ότι 23 χρόνια μετά το θάνατο του Μιχάλη Καλτεζά, η ιστορία επαναλαμβάνεται και θα επαναλαμβάνεται, αν μας βολεύει να ξεχνάμε, αν μας βολεύει να δαιμονοποιούμε μια περιοχή, αν μας βολεύει να τα ρίχνουμε όλα στα θυμωμένα παιδιά που εμείς οι ίδιοι αναθρέψαμε, αν δεν κοιτάξουμε τις σκατόφατσες μας στον καθρέφτη, αν δεν πούμε επιτέλους την αλήθεια στους εαυτούς μας. Φτιάξαμε μια κοινωνία που νοσεί. Κρίμα το αγόρι. Ας μην τον ξεχάσουμε, ας μην υπάρξει ξανά ποτέ κι άλλος νεκρός 15χρόνος από πυρά αστυνομικών.
Αν και φοβάμαι πως θα υπάρξουν κι άλλα θύματα. Ο τρόπος απλός: Κλείστε τα παράθυρα σας, θυμώστε με τα οργισμένα παιδιά σας, που καταστρέφουν τις περιουσίες σας, σταυροκοπηθείτε, τρέξτε στους Εφραίμ και στους Βουλγαράκηδες για να σας σώσουν…και όλα θα παραμείνουν ίδια.Ρίξτε δακρυγόνα, κάντε πόλεμο, σκοτώθείτε μεταξύ σας, τροφοδοτείστε την οργή. Ωραίο παράδειγμα δίνετε στους νέους. Μπράβο!!!!
Χουλιγκανίζουμε πρώτα εμείς οι ίδιοι, καταπατούμε τους νόμους, σνομπάρουμε τους κανόνες, καίμε τα δάση, κλέβουμε τα ταμεία, οι πολιτικοί φοροαποφεύγουν, τα σκάνδαλα συγκαλύπτονται, οι αστυνομικοί απέκτησαν εξουσία και πάλι(αλήθεια ποια από τις 4;Οεο;), γίνεται ένας κακός χαμός σε πολλαπλά επίπεδα, γενιά των 700€, κατάρρευση του οικονομικού συστήματος, και καθόμαστε και κλαιγόμαστε σας κατίνες μετά με την οργή των παιδιών. Τα Εξάρχεια μας φταίνε πάλι. Και οι αναρχικοί. Βολική πιπίλα.
Και το παιδάκι, αυτό το αγγελούδι, το καθίζουμε στο σκαμνί, σα δε ντρεπόμαστε, αν ήταν ή όχι αναρχικός, και μήπως είχε προβλήματα, παιδί χωρισμένων γονιών, και γιατί ήταν στα Εξάρχεια και διάφορες άλλες αηδίες. ΞΥΠΝΗΣΤΕ. Τα σκοτώνουμε τα παιδιά μας κατ'εξακολούθηση. Οργίστηκαν. Τι άλλο να κάνουν; Δεν τα ακούμε. Θα τα σπάσουν όλα, και στην τελική καλά θα κάνουν. Καλά να πάθουμε. Δεν μας φταίνε τα Εξάρχεια από δω και πέρα, αλλά το κακό μας το κεφάλι

Παρασκευή 17 Οκτωβρίου 2008

Σελίδα να γυρίσω δεν με άφησες
Μπροστά στα μάτια μου μπήκες
Σα να ‘ξερες
Πως τελευταία τα χάδια
Τελευταία τα φιλιά
Τελευταία φορά
Σ΄ αγκάλιασα
Κι όταν το άψυχο κορμί
Κι όταν το αίμα
Το θάνατο μαρτύραγε
Μίσος, οργή
Γιατί


Λήδα Καφετζή

Τρίτη 14 Οκτωβρίου 2008

Καλό Ταξίδι Νίτσα Μόλλυ


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Σήμερα το πρωί, 14/10/2008, έφυγε για το τελευταίο της ταξίδι η μεγάλη καλλιτέχνιδα ΝΙΤΣΑ ΜΟΛΛΥ, σε ηλικία 87 ετών.
Γεννήθηκε το 1921 στην Αθήνα, όπου και μεγάλωσε. Το πραγματικό της όνομα ήταν Άννα Μολυβάδα.
Το 1937 ξεκίνησε τελείως απροσδόκητα η καλλιτεχνική της καριέρα, όταν την άκουσε να τραγουδάει τυχαία στο σπίτι μιας εξαδέλφης της ο Γιάννης Βέλλας. Τρεις μέρες αργότερα ηχογράφησε το πρώτο της τραγούδι «Καμιά δεν θα αγαπήσω σαν και σένα» του Λεό Ραπίτη στα στούντιο της COLUMBIA. Καλλιτεχνικός της νονός ο Πύρπασος.
Το 1938, μόλις 17 ετών, ανέβηκε στο θεατρικό σανίδι στη μαγική «ΜΑΝΤΡΑ» της οδού Αχαρνών του ΑΤΤΙΚ.
Την επόμενη σαιζόν εμφανίστηκε στην «ΟΑΣΗ» με την ορχήστρα του Μουζάκη και του Βέλλα, όπου καθιερώθηκε ως «η Ισπανίδα», τραγουδώντας τραγούδια της Imberio Argentina. Εκεί γνώρισε και το Γιάννη Ρίτσο, του οποίου έχει φιλοτεχνήσει πολλά δημοσιευμένα πορτραίτα.
Ακολούθησαν πολλές ηχογραφήσεις, εμφανίσεις και συνεργασίες με καταξιωμένους καλλιτέχνες όπως ο Γιώργος Οικονομίδης, η Γεωργία Βασιλειάδου, ο Νέζερ.
Συνεργάστηκε επίσης με την ορχήστρα του Εθνικού Ραδιοφωνικού Ιδρύματος και απέκτησε δική της εκπομπή με τίτλο «20 λεπτά με τη Μόλλυ» με το κουιντέτο του Μίμη Πλέσσα.
Από το 1946 και για όλη τη δεκαετία του ‘50 ξεκίνησε ένα ευρύ πρόγραμμα εμφανίσεων στην Ελλάδα και στις χώρες της Εγγύς Ανατολής, Κωνσταντινούπολη, Κάιρο, Αλεξάνδρεια, Κύπρος. Σε αυτό το διάστημα συνεργάστηκε με το μεγάλο Αρία και τον Μύλλερ, τον Τόνυ Μαρούδα, Λούλη Ψυχούλη, και άλλους.
Τη δεκαετία του ’60 οι περιοδείες της συνεχίστηκαν σε Ευρωπαϊκές χώρες, κυρίως στην Ισπανία, στην Ιταλία(στο Υπερθέαμα της Γένοβας), στη Γαλλία, αλλά και στη Δ. Γερμανία.
Με τη μεταπολίτευση δούλεψε για λίγα χρόνια ακόμα, το 1976 στο θέατρο «ΒΡΕΤΑΝΙΑ», στο Πειραϊκό Λυρικό, στο «ΒΑΡΙΕΤΕ» στην Πλάκα με τον «Λογό», στο Πειραϊκό Θέατρο με το Λουκιανό Κηλαηδόνη και τη Νινή Ζαχά.
Το 1978 ο Σύλλογος Ελλήνων Λογοτεχνών την τίμησε για τις εξαιρετικές της προσπάθειες και τα επιτεύγματα της. Το 1994 το Δημοτικό Θέατρο Βόλου την επιβράβευσε για την προσφορά της στο ελληνικό τραγούδι.
Για το έργο της και την προσφορά της έχουν γίνει πολλά αφιερώματα στην τηλεόραση, από τον Γιώργο Παπαστεφάνου, το Καλλιτεχνικό Καφενείο του Μίμη Πλέσσα, τον Αρτέμη Μάτσα, το Γιάννη Γρηγορίου, το Νάσο Αθανασίου και τη Σεμίνα Διγενή.
Η Νίτσα Μόλλυ υπήρξε μια πραγματικά μεγάλη καλλιτέχνης, τραγουδίστρια, κιθαρίστα, ζωγράφος και ηθοποιός. Η δισκογραφική της παρουσία στο χώρο του τραγουδιού ήταν μεγάλη, με πάνω από 40 ηχογραφήσεις τραγουδιών. Σαν ζωγράφος, φιλοτέχνησε τα πορτραίτα μεγάλων Ελλήνων καλλιτεχνών, αλλά και απλών ανθρώπων, θαμώνων των κέντρων όπου εμφανιζόταν. Εμφανίστηκε επίσης σε ταινίες του παλιού και του σύγχρονου Ελληνικού κινηματογράφου(«Για ποιον κτυπά η κουδούνα», «Ένας άφραγκος Ωνάσης», «Ο Βαρώνος», «Φόνισσα») και ήταν μέλος του Σ.Ε.Η. Όταν αποσύρθηκε πια, αφοσιώθηκε στα μαθήματα κιθάρας. Από τα χέρια της πέρασαν σπουδαίοι κιθαρίστες, όπως ο Βασίλης Πιερρακέας.
Η κηδεία της Νίτσας Μόλλυ θα πραγματοποιηθεί, την Πέμπτη, 16/10/2008, στις 12:00 το μεσημέρι, στην εκκλησία Παναγία η Καθολική, στο δήμο ΓΑΣΤΟΥΝΗΣ, στο νομό Ηλείας.