Σάββατο 18 Απριλίου 2009

ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΗ. ΕΙΜΑΙ ΛΗΔΙΚΗ. ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ Η ΜΗΠΩΣ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΠΕΤΞΩ ΚΑΙ ΜΟΛΟΤΟΦ?

Έλεγα πως θα ηρεμούσα στο χωριό…. Μα γιατί έχω τόσο λάθος προσδοκίες;
Κάθε Πάσχα τα ίδια….

«Ανάσταση που θα κάνεις;»
«Δεν πάω στην εκκλησία.»
«Γιατί;»
«Ε, δεν είμαι και χριστιανή, έχω και τη Μιρέλλα(τη μία από τα σκυλιά μου) που είναι κροτοφοβική και φοβάμαι μην πάθει καμιά ανακοπή από τον πανικό της με τα βαρελότα…»
«Αμάν πια με τα κωλόσκυλα ρε Λήδα. Τι θα πάθουν; Έλα τώρα, άσε τις βλακείες κι έλα στην εκκλησία.»

Παλιά δεν απάνταγα όπως ήθελα, άρχιζα τα ναι μεν αλλά, να ξέρεις, να το ένα και κοίτα το άλλο και μωρέ… λες κι έκανα έγκλημα που δεν γουστάρω τα χριστιανικά έθιμα κι ειδικά τα χριστιανικά έθιμα με παγανιστικά κατάλοιπα(βλέπε βαρελότα).
Τώρα πια η απάντηση είναι σαφής και ξεκάθαρη στην ερώτηση γιατί δεν πας στην ανάσταση: «Γιατί κλάνει το γατί.» Κι άμα μου τα πρήξει ο οιοσδήποτε συνομιλητής μου, θα ακούσει και ένα ηχηρό «Άντε γαμήσου» και θα πάψει εφεξής να μου απευθύνει το λόγο. Ευτυχώς.
ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ και δεν γουστάρω να επιβάλλω την απιστία μου σε κανένα. Θέλει ο άλλος να πιστεύει και να νηστεύει με νηστίσιμη φέτα; Θέλει να θεωρεί πως είναι χριστιανός με το να πηγαίνει 12 παρά πέντε στην εκκλησία και να φεύγει στις 12και πέντε; Ποσώς με νοιάζει. Να αντιστρέψω τον διάλογο;... Μεγάλο Σάββατο, αργά το απόγευμα….

«Πάμε για ποτό στο ροκ μπαράκι του άθεου Μήτσου;»
«Απαπα. Θέλω να πάω στην Ανάσταση;»
«Γιατί;»
«Γιατί είμαι χριστιανή και πιστεύω στο συμβολισμό της ανάστασης του θεανθρώπου.»
«Αμάν πια ρε κορίτσι μου με την κωλόπίστη σου. Τι θα πάθεις δηλαδή αν δεν πας στην εκκλησία; Έλα τώρα, άσε τις βλακείες και πάμε να πλακωθούμε στα σφηνάκια.»

Πριν σπεύσετε να με φάτε την άπιστη ειδωλολάτρισσα, αναρωτηθείτε, αν έχω το δικαίωμα να είμαι άθεη, σκυλομάνα κι αναρχική. Και για να σας προλάβω, το έχω το δικαίωμα, όσο το έχετε εσείς να πιστεύετε σε κάτι που εμένα μου φαίνεται γελοίο κι επικίνδυνο. Όπως έχετε το δικαίωμα να πιστεύετε ότι η ΝΔ, το ΠΑΣΟΚ, το ΛΑΟΣ, το ΚΚΕ, ο ΣΥΝ , οι Ο.Π. θα σας λύσουν τα κοινωνικά σας προβλήματα. Ο καθένας μπορεί να πιστεύει ό,τι θέλει. Κανείς όμως δεν μπορεί να επιβάλλει την άποψη του και το γούστο του στους άλλους με το στανιό. Γι΄αυτό καλώς ή κακώς υπάρχουν και οι νόμοι. Νόμοι, που θέτουν όριο στην ένταση του ήχου, όρια στην κατανάλωση αλκοόλ στην περίπτωση που κάποιος οδηγεί, όρια που αφορούν το κοινωνικό σύνολο. Αυτά τα όρια και οι νόμοι λοιπόν θεωρούν τις κροτίδες και τα βαρελότα επικίνδυνα και παράνομα. Οι ίδιοι νόμοι απαγορεύουν την πώληση ολόκληρων ζώων στα κρεοπωλεία και την κατανάλωση εντοσθίων. Δεν θα καθίσω τώρα να αναλύσω την άποψη μου περί θρησκευτικότητας και λαμπάδας υπερπαραγωγής, ούτε τη σχέση του Πάσχα ως πνευματικής εορτής με το κυριακάτικο ξεκοίλιασμα. Φιλοσοφικές κουβέντες του οπισθίου. Θέλω να θίξω όμως το ζήτημα της κατ΄ξακολόυθησιν παραβατικότητας, τον τραγικό απολογισμό των τροχαίων ατυχημάτων, τους ακρωτηριασμούς από τη ρήψη παράνομων κροτίδων και την κατανάλωση απαγορευμένων τροφίμων, την επιβολή της αισθητικής των γειτόνων που παραβιάζουν την ώρα κοινής ησυχίας, τα όρια των επιτρεπόμενων ντεσιμπέλ,κ.ο.κ.

Το θέμα είναι ό,τι όλοι εσείς που θα ξεκοιλιαστείτε στο Πάσχα και θα ξεσαλώσετε με τις κροτίδες είστε εξίσου παράνομοι και εγκληματίες, ανήκετε στην ίδια συμμορία που με τσαμπουκά παρανομεί εδώ και χρόνια εις βάρος των συμπολιτών σας, όπως και οι κουκουλοφόροι που τα σπάνε αδιακρίτως. Κι όσο κι αν δεν γουστάρω, σαν άποψη και στάση ζωής την αδιάκριτη βία, δεν μπορώ παρά να τους υποστηρίξω, τους κουκουλοφόρους βανδαλιστές. Αυτοί δεν είναι τόσο παράνομοι κι επικίνδυνοι όσο είστε εσείς. Χριστιανοί ορθόδοξοι, Ανάσταση, Πάσχα; Μάθετε να συγκεντρώνεστε ήρεμα, χωρίς να ενοχλείτε τους γύρω σας, πηγαίνετε στα Ίμια να γιορτάζετε, κάντε την πορεία του επιταφίου χωρίς να χρειάζεται να παραλύσει η πόλη ή το χωριό, φάτε αρνάκι στο φούρνο άνευ κοκορετσίου, μην πιείτε, τηρήστε τον κώδικα οδικής κυκλοφορίας κι ακούστε την απαράδεκτη μουσική σας στα επιτρεπόμενα όρια, χρονικά και ηχητικά. Κι άμα τα κάνετε όλα αυτά, εγώ μαζί σας, να τα πιάσουμε τα κωλόπαιδα που σπάνε τις περιουσίες των ανθρώπων, να γίνονται οι πορείες στο Κρυονέρι, να εκτελείται όποιος πετάει μολότοφ… Έως τότε, δηλαδή ποτέ, κι επειδή τα νεύρα μου τα θεωρώ πιο ουσιώδη από τα τζάμια του αυτοκινήτου μου, εχθροί μου είστε όλοι εσείς οι Φαρισαίοι, οι κατ’ εξακολούθησιν παρανομούντες υποκριτές και όχι οι κουκουλοφόροι. Στατιστικά εσάς σας πετυχαίνω κάθε μέρα στη ζωή μου.

Λέει το γουρούνι στο αρνί: «Καλό Πάσχα.»
Και το αρνί του απαντάει: «Αντε γαμήσου.»

4 σχόλια:

Δόγκανος είπε...

H εμετική συνήθεια των χριστιανών να: α) προκαλούν γενοκτονία ζώων τη στιγμή που η θρησκεία τους υποτίθεται ότι διδάσκει την εγκράτεια και την ταπεινότητα, προκειμένου να "γιορτάσουν" την ανάσταση του ηγέτη τους,
β) υποκριθούν νηστεύοντας στην καλύτερη περίπτωση για μια βδομάδα (εξαιρούνται κάποιες γιαγιάδες που νηστεύουν 40 μέρες) πιστεύοντας ότι έτσι θα ξεγελάσουν το θεό τους και θα πάνε στον παράδεισο (ξεχνώντας βεβαίως τα αίσχη τους όλο τον υπόλοιπο χρόνο)
γ) υιοθετούν παγανιστικές ή αμφιβόλου προέλευσης άλλες συνήθειες (κροτίδες, κόκκινα αυγά, μελομακάρονα κλπ) χωρίς να ξέρουν τι σημαίνουν όλα αυτά
δ) πιστεύουν μέσα στην αθωότητα/βλακεία/κουτοπονηριά τους ότι το φως που βγάζει ο ιεράς από την εκκλησια μετα το χριστος ανεστη διακτινίστηκε από τα ιεροσολυμα και ειναι πλεον αγιο (ή στην καλυτερη περιπτωση, η φλογα εξαγιανθηκε απο τις προσευχες του ιερεα)
ε) θεωρουν βεβαιο και επιβεβλημενο οτι πρεπει να πας στην εκκλησια για 4 λεπτα οπως "καθε καλος χριστιανος" -11.57 με 12.01- για να (μην) ακουσεις και να (μην) δεις πολλα και ενδιαφεροντα πραγματα
.
.
και αλλα πολλα, δειχνει την υποκρισια τους και την ψευτικη, τελικα, συμφεροντολογικη πιστη τους.
- "Χριστος Ανεστη"
- "Το ξέρω. Το συνηθίζει κάθε χρόνο τώρα. Γι'αυτό άντε γαμήσου."

Giorgos Milonas είπε...

Δηλαδή πρέπει οπωσδήποτε μετά από ένα καλό άρθρο να έρθει ένας τύπος και να γράψει κάτι, έτσι επειδή πρέπει να γράψει κάτι;
Μπράβο Λήδα, καλά τα είπες.

KΑΡΜΕΝ είπε...

Ο.Κ. Καλή άνοιξη! Εύχομαι να ξαναποκτήσουμε την ανθρωπιά μας.

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

πες τα!!!!

δεν μπορώ να βλέπω ξαφνικά να θυμούνται όλοι τη θρησκεία τους μια φορά το χρόνο (τα χριστούγεννα δεν τα βάχω γιατί ξέρεις, η λειτούργια είναι πρωί και ποιος σηκώνεται απ το κρεβάτι?)

φέτος δεν έλεγα χριστός ανέστη γιατί δεν το νιωθα.αντιθέτως είπα σε όλους "καλό φαί".αυτό δεν είναι το πάσχα?