Πέμπτη 25 Μαρτίου 2010

Καλές Γιορτές και φέτος!

25η Μαρτίου... Αντε πάλι με τις στρατιωτικές παρελάσεις που εξυμνούν όχι την ειρήνη αλλά τον πόλεμο. Είπαμε... Αξιος πατριώτης είναι αυτός που πολεμάει για την ειρήνη στον τόπο του. Τώρα αν αυτό δεν είναι οξύμωρο σχήμα κι είναι τετράγωνο, τότε εγώ είμαι πυραμίδα!

Πάσχα οσονούπω... Εχει να πεσει βαρελότο και να ψηθεί εντόσθιο!!!! Χριστιανικά ξεκοιλιάσματα, χριστιανικοί ακρωτηριασμοί και χριστιανικότατα τροχαία υπό την επήρεια του θεικού οίνου! Ο απόλυτος συμβολισμός και η υπέρτατη θυσία του ανθρώπινου γέννους σαφώς θα συμβολιστεί και φέτος με το άφθονο αίμα που θα χυθεί και πάλι... Ε, και μερικά ρεψίματα, κάμποσα εγκεφαλικά και άπειρα εμφράγματα! Πάνω από όλα ο σεβασμός στο σάρκινο σώμα που μας έδωσε ο μπαμπάς θεούλης! Αν και κατά μία έννοια, δεν το λες παράλογο τον συμβολισμό! Ο Χριστούλης θυσίασε τον σάρκινο μανδύα του για να μπορέσει να αναστηθεί.... Χμμμ.....Μήπως είμαι σφαίρα τελικά?

Οικογένεια....
Χωρίς σχόλιο για την πιο καταπιεστική συνθήκη διαβίωσης και κοινωνικής αλληλεπίδρασης που επινόησε ο άνθρωπος! Δεν έχει σημασία αν σε δέρνει ο άντρας σου μωρή... Το θέμα είναι να είναι καλός σουβλιστής αρνιών το Πάσχα και να πηγαινει τα παιδιά στην παρέλαση. Κι αμα βαριέσαι βρες έναν γκόμενο στα κρυφά κι όλα καλά!

Πατροπαράδοτες αξίες!

Μήπως είμαι κύβος???????

Γιατρέ, βοήθεια, δεν ξέρω τι σχημα είμαι!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: