Τετάρτη 31 Μαρτίου 2021

Μίλα μου βρώμικα κυρ Τσιόδρα μου!

Θυμάστε εκείνο το υπέροχο σήριαλ του Μεγκάλου καναλιού, το "Μίλα μου βρώμικα"; 

Ε, όσοι το θυμάστε, θα θυμάστε φαντάζομαι και τον υπέροχο Γεράσιμο Γεννατά στον ρόλο του Σώτου να λέει κάθε τρεις και λίγο γεμάτος ενθουσιασμό "Γουι αρ γκάλοπινγκ!".

Γουι αρ γκάλοπινγκ ιντίντ Σώτο μου, Σωτήρη μου, κυρ-Τσιόδρα μου!

Μιλάμε ο ιός πάει γαμ....ντας! Και η Ελλαδίτσα έχει μπει στους τελικούς και κονταροχτυπιέται με μεγαθήρια, όπως το Γιουνάιτιντ το Κινγκντομ!

741 διασωληνωμένοι ή αλλιώς σε serious-critical condition!!!! Ανοίξτε τις σαμπάνιες λέμε, γιατί το Γιου Κέη με πληθυσμό 6 φορές και κάτι πάνω από τον δικό μας έχει μονάχα 583 την σήμερον την μέρα!

Και μίλα μου βρώμικα Σώτο μου, Σωτήρη μου, κυρ-Τσιόδρα μου! Μίλα μου για το αν πρέπει να βάζω μάσκα ή όχι, καμία, μία ή δύο, αν πρέπει να μείνω σπίτι μου, μόνη, με ένα, δύο ή τρία άτομα, αν πρέπει να βγαίνω έξω και πότε, πριν τις έξι, πριν τις 7, τις 9 ή τις 10, αν θα πρέπει να εργάζομαι ή οχι, αν πρέπει να κάνω τεστ, σελφτεστ, ράπιντ ή το άλλο το καλό! 

Μίλα μου βρώμικα κυρ Τσιόδρα μου, γιατί αυτή την στιγμή αισθάνομαι μια αρρώστια μεγάλη, μια κορώνα να μου βαραίνει το λαιμό και το κεφάλι και θέλω κι εγώ μια δόση απο την πληροφόρηση την καλή, την έγκυρη, την επιστημονικιά, την ελεγμένη, την τσεκαρισμένη, που δεν αλλάζει ανάλογα με τα ταμειακά αποθέματα και τις συμμετέχουσες εταιρείες στους διαγωνισμούς προμηθειών.




Δεν υπάρχουν σχόλια: