Τρίτη, 9 Φεβρουαρίου 2010

Που τελειώνει ο ανθρωπος και που αρχίζει η θέση του;

Αν ο εργοδότης μου είναι υπέρμαχος του ελεύθερου έρωτα κι είναι παρτουζιάρης και με παρενοχλήσει σεξουαλικά, ενώ εγώ είμαι λεσβία π.χ., και αυτή του η πράξη με προσβάλλει κι έχει και εκβιαστικό χαρακτήρα, μπορώ να τον διώξω ποινικά, ειδικά αν με απολύσει.
Αν ο εργοδότης μου είναι χριστιανός ορθόδοξος και με καλέσει στα βαφτίσια του παιδιού του και δεν πάω, γιατί δεν ασπάζομαι αυτή την πίστη κι αυτό το έθιμο το βρίσκω βάρβαρο, (χωρίς π.χ.), και μετά με βάλει στην μπούκα του κανονιού, δεν μπορώ να του κάνω απολύτως τίποτα και θα κινδυνεύω και με απόλυση, υποβιβασμό και λοιπά πολλά.
Ας υποθέσουμε τώρα, ότι εγώ είμαι φοιτήτρια κι έχω να παραδώσω μια εργασία. Αν ο καθηγητής μου δεν αντιλαμβάνεται την εργασία μου και η δική του επιλεκτική αντίληψη επικεντρώνεται σε πράγματα που εγώ και πολλοί άλλοι, καθηγητές και ειδήμονες παραβλέπουν ως αδιάφορες πληροφορίες, ως παράπλευρα στοιχεία, και θεωρεί ότι είμαι κακή στην δουλειά μου, τι γίνεται;
Πως μπορεί το υποκειμενικό να γενικευθεί; Η υποκειμενική αντίληψη του καλού και του κακού, του όμορφου και του άσχημου, του ωφέλιμου και του άχρηστου πότε μετατρέπεται σε θεωρία που μπορεί να εκβιάζει τις ζωές των άλλων; Η επιλεκτική αντίληψη με ποιο δόλιο τρόπο μετατρέπεται σε γενική όταν ειδικά πίσω από αυτήν κρύβεται ένα άτομο με εξουσία;
Ο καθένας έχει την δική του μοναδική προσωπικότητα, τον ξεχωριστό του χαρακτήρα, τις προτεραιότητες του και τα όρια του. Κι έχει το αναφαίρετο δικαίωμα να εχθρεύεται, να αντιπαθεί ,να αποφεύγει ανθρώπους που αντιτίθενται στα δικά του δεδομένα. Όταν όμως, κάποιος είναι σε θέση ισχύος, πως στο διάολο θα διαχωρίσει τον εαυτό του, με όλα αυτά που κουβαλάει, από τον ρόλο πίσω από την θέση που κατέχει;
Και ο άνθρωπος που είναι κάτω από τον καθηγητή, προϊστάμενο, εργοδότη, γιατί πρέπει-από τον θεσμικά υποδεέστερο ως κοινωνία απαιτούμε εντός εισαγωγικών να συμβιβάσει την προσωπική του τοποθέτηση πάνω στα πράγματα- να παρακολουθήσει ένα ορθόδοξο μυστήριο όπως η βάπτιση, ενώ αυτό είναι αντίθετο στις αρχές του;
Απαιτούμε νομικά οι άνθρωποι να μανιπιουλάρουν τις σεξουαλικές του παρορμήσεις. Μπορούμε να ζητήσουμε να μανιπιουλάρουν και τις εξουσιαστικές και θεσμικές τους;

2 σχόλια:

PALOUKI LOUK είπε...

Καλη μου Λήδα,

καιρο έχουμε να τα πουμε...
καταρχας μαλλον ο εργοδοτης σου (οχι αφεντικο) μαλλον στην λιστα με τις παρτουζες που εχει μαλλον του λειπει κατι σε....λεσβιακο, και μαλλον βολευεται με 2 ή και τρεις φιλους του, μην τον κακιζεις!κριμα ειναι στερημενος ειναι ο κακομοιρης....
επισης οσον αφηρα την βαπτισην του τεκνου του οπου μπορει και να προηλθε απο τις προαναφερθεισες ομαδικες συννουσιασεις, μπορεις να πας και την ωρα του μυστηριου να κατσεις εξω απο τον ναο και επειτα να πας στο γλεντι να φας να πιεις τσαμπα και παρεις μαζι και στο ταπερ!επισης θα ειναι και μοναδικη ευκαιρια να εκθεσεις τις αντιρησεις σου περι ομαδικοτητας και σεξ κατευθειαν στην γυναικα του!

αυτα απο εμενα

παλουκι λουκ (ΤΝ)

Paidiko diasthmoploio είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.