Πως μια καθηγήτρια πανεπιστημίου, του καλύτερου της χώρας, λόγω φανατισμού πέφτει στην παγίδα μιας λογικής πλάνης. Ή μήπως δεν πέφτει τελικά;
Ένα από τα μεγάλα θέματα των τελευταίων ημερών είναι η ιστορία με την Ταβέρνα Αξιώτισσα.
Για όσους δεν γνωρίζετε την υπόθεση, που για να διαβάζετε δικό μου κείμενο κατά 99,99999999% γνωρίζετε πολύ καλά, μια παρέα Βρετανών τουριστών πήγαν να φάνε σε μια ταβέρνα στην Νάξο, που λέγεται Αξιώτισσα. Την ταβέρνα αυτή οι ιδιοκτήτες επέλεξαν να την διακοσμήσουν με διάφορες αφίσες μικρότερης ή μεγαλύτερης πραγματικής ή καλλιτεχνικής αξίας, στις οποίες αποτυπωνόταν η σημαία της Παλαιστίνης και συνθήματα όπως το γνωστό "Free Palestine". Δικαίωμα τους αναφαίρετο και βανδαλισμός σύμφωνα με την ελληνική νομοθεσία η οποιαδήποτε εκ προθέσεως καταστροφή αντικειμένων του διάκοσμου της ταβέρνας. Ενας από τους Βρετανούς όμως, αγνοώντας φυσικά την ελληνική νομοθεσία, αλλά και κάθε έννοια πολιτισμένης κατά τα δυτικότροπα πρότυπα συμπεριφοράς αποφάσισε να σκίσει μια από τις αφίσες. Και φυσικά δημιουργήθηκε μπιφ. Τα υπόλοιπα αν πλήρωσαν, αν δεν πλήρωσαν, αν δήλωσαν ότι ασπάζονται τον Ιουδαϊσμό, αν είναι Ισραηλίτες ή Σιωνιστές και τι είπαν οι ιδιοκτήτες ή οι θαμώνες δεν έχουν καμία απολύτως σημασία. Αφ' ης στιγμής γίνεσαι κάφρος, θα υποστείς καφρίλα. Αντανακλαστικό και Νομοτελειακό. Και το να σκίζεις αφίσες από έναν ξένο χώρο είναι σκέτη καφρίλα. Γράφτηκε ολόκληρο άρθρο στον βρετανικό τύπο, όχι σε καμιά σοβαρή εφημερίδα, αλλά σε κωλοφυλλάδα από τις γνωστές, το είδε ο Άδωνις, το είδε ο Μαρινάκης και ξεκίνησε ο κακός χαμούλης. Ρατσιστές οι ταβερνιάρηδες. Να διωχθούν με τον αντιρατσιστικό νόμο. Κι εδώ για να πάρω έναν παράδρομο για λίγο πριν επιστρέψω στο κυρίως θέμα, προκύπτουν τα εξής. Πρώτον ευθεία παρέμβαση της εκτελεστικής εξουσίας προς την δικαστική κατά παραβίαση του Συντάγματος των Ελλήνων, αυθαίρετη υιοθέτηση ισχυρισμών μιας αμφιβόλου αξιοπιστίας φυλλάδας και τρίτον υπεράσπιση αλλοεθνών έναντι γηγενών, χωρίς να γνωρίζουν αμφότεροι οι πολιτικοί αυτοί κουραμπιέδες την άλλη πλευρά. "Μηδενί δίκην δικάσης, πριν αμφοίν μύθον ακούσης." Βασικότατη αρχή του Δικαίου και αρχαιότατη κυρ Σπυράδωνι -έχεις τελειώσει και το Ιστορικό-Αρχαιολογικό πανάθεμα σε. Λεπτομέρειες όμως για τον εθνικό μας τσιρίδα, αλλά και για τον κυβερνητικό εκπρόσωπο. Στο θέμα μας όμως.
Αφού έμαθε το πανελλήνιο σχεδόν μια κατά τα άλλα άνευ μεγάλης σημασίας υπόθεση, ξεκίνησε το ξέσκισμα. Ναι, ξέσκισμα. Βρέθηκαν διάφοροι παρατρεχάμενοι, ενδεχομένως και ευεργετημένοι, των οποίων τα διαπιστευτήρια αν τυχόν τεθούν υπό έλεγχο, να αποκαλυφθούν ανεπαρκή για θέσεις και αξιώματα τα οποία κατέχουν, να χλευάσουν, υβρίσουν και συκοφαντήσουν τους ιδιοκτήτες της Αξιώτισσας, οι οποίοι το μόνο που είχαν κάνει ήταν ότι είχαν αφίσες με το σύνθημ "Λευτεριά στην Παλαιστίνη" στον μαγαζί τους. Ξοδεύτηκαν τόνοι μελανιού από δημοσιογραφίσκους του οπισθίου, που έλεγαν ότι δεν μπορείς να διώξεις κάποιον από το μαγαζί σου, γιατί είναι δημόσιος χώρος και η άρνηση παροχής υπηρεσιών είναι παράνομη. Που όντως έτσι είναι. Στην Ελλάδα το "face control" απαγορεύεται. Δεν μπορείς αν είσαι χρυσαυγίτης να αρνηθείς να εξυπηρετήσεις άτομα γιατί φοράνε κονκάρδες με το σφυροδρέπανο. Συμφωνώ; Οχι. Γιατί αν βρεθούν στον ίδιο χώρο κομμούνια και ναζάκια, στο τέλος θα γίνει της κολάσεως εκεί μέσα. Ετσι, λέει, ο νόμος όμως, μ΄αρέσει, δεν μ΄αρέσει. Δεν υπάρχει όμως πουθενά νόμος που να λέει ότι όταν κάποιος βανδαλίζει τον χώρο σου, όταν δημιουργεί πρόβλημα στους υπόλοιπους πελάτες, όταν ξεφεύγει από τα νόμιμα και ευπρεπή όρια συμπεριφοράς, δεν μπορείς να τον πετάξεις έξω. Οπότε όλα αυτά τα επιχειρήματα περί δημοσίου χώρου είναι έωλα και σαθρά στην συγκεκριμένη περίπτωση.
Χύθηκαν κι άλλοι τόνοι μελανιού κυριολεκτικού και διαδικτυακού.
Όσοι ζητούν λευτεριά στην Παλαιστίνη είναι Ισλαμοφασίστες, ναζιστές, ρατσιστές, αντισιωνιστές-κρατήστε το αυτό, αντιεβραίοι, αναρχοκομμούνια και φυσικά άπλυτοι.
Κι εδώ ακριβώς είναι που μπαίνει στον χορό η λογική πλάνη, το logical fallacy.
Ο αστυνομικός είναι όργανο, το μπουζούκι είναι όργανο, άρα ο αστυνομικός είναι μπουζούκι. Μπορεί στα μαθηματικά αν a=x και b=x, τότε a=b, δεν ισχύει όμως και για τον λογισμό, για την λογική διαδικασία που οδηγεί στην εξαγωγή συμπερασμάτων. Τα λέω σωστά μέχρι στιγμής κυρία καθηγήτρια της φιλοσοφίας;
Για να μην πλατιάζω, παραθέτω το screenshot από το AI της Gooogle για τον ορισμό και ερμηνεία του όρου Logical Fallacy
Όπως διαπιστώνει κάποιος από τα παραπάνω, δεν υπάρχει καμία λογική, παρά μόνο πλάνη στην εξίσωση Λευτεριά στην Παλαιστίνη=Ναζιστής, παρά μόνο παραλογισμός, φανατισμός και.... σκοπιμότητα;
Kι εκεί είναι που αναρωτιέσαι πως μπορεί μια μορφωμένη γυναίκα, κάτοχος διδακτορικών τίτλων σπουδών κι οχι κανά αμόρφωτο ζωάδι να πέφτει στην παγίδα αυτής της πλάνης. Μιλάμε για καθηγήτρια Πανεπιστημίου-διδάσκει, αν έχω καταλάβει και ενημερωθεί καλά, Πολιτική Φιλοσοφία στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο, στο τμήμα Φιλοσοφίας, του οποίου και προΐσταται, και η οποία δημοσιεύει, ποστάρει μια φωτογραφία του εξωτερικού χώρου της ταβέρνας Αξιώτισσα, την οποία σύμφωνα πάντα με δική της δημόσια ομολογία στο Facebook παραποίησε προσθέτοντας τον αγκυλωτό σταυρό, την ναζιστική σβάστικα, υβρίζοντας και συκοφαντώντας τους ιδιοκτήτες για ναζισμό. Βαρύτατη, ανυπόστατη και φυσικά αναπόδεικτη κατηγορία. Ασχολίαστο δε το κείμενο ως κείμενο με τις αναφορές για τις συκοφαντίες του αίματος και τις βελούδινες υφές της γενοκτονίας που θυμίζουν την μαγεία της φύσης που συναντά την ψυχολογία της ύλης σε διαφήμιση κρέμας ημέρας και με την οποία βάλαμε όλοι τα γέλια.
![]() |
Η εικόνα αυτή ουδεμία σχέση έχει με την ταβέρνα Αξιώτισσα στην Νάξο. Είναι μόνο προϊόν φωτομοντάζ της κυρίας Νικολαίδου-Κυριανίδου με σκοπό την συκοφαντική δυσφήμιση της ταβέρνας. |
Όπως ήταν επόμενο, οι ιδιοκτήτες κινήθηκαν νομικά εναντίον της κυρίας αυτής, η οποία αναγκάστηκε να "κατεβάσει" την συγκεκριμένη φωτογραφία. Και παρόλο που ζητείται από όλους να μην αναδημοσιεύουν το δυσφημιστικό αυτό περιεχόμενο, θεωρώ ότι για να αντιληφθεί κανείς το μέγεθος της πόρωσης και της καφρίλα της κυρίας αυτής, αλλά και των ομοίων της, πρέπει κανείς να δει φάτσα φόρα στα μούτρα του το φωτομοντάζ της.
Στο παρακάτω λινκ μπορείτε να δείτε τόσο την τοποθέτηση των ιδιοκτητών σχετικά με το όλο συμβάν, όσο και την τοποθέτηση του συνηγόρου τους. https://www.facebook.com/taverna.axiotissa
Η όλη ιστορία θα ήταν κωμική απλά, πασατέμπο να περνάμε τον καιρό μας ξεχνώντας τις ανούσιες ζωούλες μας και τα προσωπικά μας προβλήματα, αν πίσω από αυτήν δεν κρυβόταν ένα πραγματικό δράμα. Αυτό της γενοκτονίας που συντελείται στην Γάζα. Δεν υπάρχει τίποτα αστείο, ανούσιο ή ασήμαντο σε αυτό το διαρκείας έγκλημα πολέμου που διαπράττει το κράτος του Ισραήλ ενάντια στον Παλαιστινιακό λαό. Και ως τέτοιο το έχει καταδικάσει και το διεθνές Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, ο ΟΗΕ, καθώς και πληθώρα άλλων παγκοσμίως αναγνωρισμένων οργανισμών. Ούτε και υπάρχει οτιδήποτε ασήμαντο στην λυσσαλέα προσπάθεια υποβάθμισης της γενοκτονίας ή ανηλεούς επίθεσης σε όλους όσους φρίττουν με αυτά που συμβαίνουν. Μιλάμε για συστηματική και συντεταγμένη δολοφονία χαρακτήρων. Κι όταν την εξαπολύουν αμόρφωτα ακροδεξιά ούγκανα, λες μέχρι εκεί ξέρουν, μέχρι εκεί αντιλαμβάνονται. Όταν όμως αυτήν την επίθεση την βλέπεις να ξετυλίγεται με αδιανόητη ορμή από άνθρωπο που ξέρει από φιλοσοφία, άρα και λογικές πλάνες, πολιτική ιστορία, άρα και τις επι μέρους ουσιαστικότατες διαφορές μεταξύ όρων και ορισμών, είναι φυσικό να αναρωτιέσαι, μα τι στον Πι, Όμικρον, Ύψιλον, Ταυ, Σίγμα, Όμικρον γίνεται εδώ;
Μήπως πρόκειται απλά για μια ακόμη περίπτωση attention whore, κάποιου δηλαδή που επιθυμεί διακαώς να γίνει viral, talk of the town λέγοντας αρλούμπες ή προκαλώντας; Γιατί πως αλλιώς να εξηγήσεις την εμμονή; Αφού της έγινε μήνυση; Αφού κατέβασε την φωτομονταρισμένη φωτογραφία με την σβάστικα, ακολούθησε άμεσα, εντός δύο ημερών νομίζω νέα ανάρτηση της καθηγήτριας με το ίδιο ακριβώς περιεχόμενο, την ίδια ακριβώς ρητορική, την ίδια ακριβώς συλλογιστική γραμμή της λογικής πλάνης και της συκοφαντίας. Εκ νέου αναφορά, έμμεση αυτήν την φορά, στην ταβέρνα της Νάξου και αυθαίρετου συσχετισμού του αντισιωνισμού με τον ρατσισμό.
Στην φωτογραφία που εκείνη επέλεξε να ανεβάσει τα συνθήματα είναι αντισιωνιστικά και όχι αντιεβραικά και για να βάζουμε τα πράγματα στην θέση τους επιτέλους είναι άλλο πράγμα ο σιωνιστής (Zionist), άλλο ο εβραίος (Jew) κι άλλο ο Sημίτης (Semite).
![]() |
Η τοποθέτηση και ανάλυση της παγκοσμίου φήμης
κι όχι από τα Lidl εβραικής καταγωγής φιλοσόφου
Judith Butler για τον αντισιωνισμό, τον ρατσισμό, την γενοκτονία
και τα όσα συνέβησαν στην ταβέρνα Αξιώτισσα
https://www.facebook.com/photo/?fbid=10162028927553562&set=a.10156555644433562
|
![]() |
Και ιστορικός η μανδαμίτσα. |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου