Τρίτη 30 Δεκεμβρίου 2008

Δεν θα χωρέσω

Δεν μπορώ να χωρέσω σε αυτό το σπίτι
Τα πράγματα που κουβαλάω είναι πολλά
Έχω την βιβλιοθήκη μου, σου λέω
Και τις φωτογραφίες μου
Και τα αναμνηστικά από το σχολείο,
από τους γκόμενους, από τους φίλους.
Έχω και τα πράγματα της γιαγιάς.
Τα πολυθρονάκια, την τραπεζαρία,
το παλιό το πικάπ, το έπιπλο
Έχω και τα πράγματα του παππού,
τα πράγματα της μαμάς, του μπαμπά.
Έχω και εκείνο το όμορφο σεκρεταίρ
Που μάζεψα πρόπερσι από τα σκουπίδια.
Έχω και ρούχα πολλά.
Θυμάσαι εκείνα τα όμορφα σατέν φορέματα;
Τα παλιομοδίτικα καπέλα, τα κεντητά τσαντάκια;
Έχω και τα σερβίτσια, τα πορσελάνινα
που έφερε ο θείος Μίμης από την Κορέα.

Δεν μπορώ να χωρέσω σε αυτό το σπίτι.
Έχει τοίχους μικρούς
Και τα ντουλάπια του είναι στενά.
Κουβαλάω πολλά πράγματα εγώ
Δεν θα χωρέσω, σου λέω.

written by
Λήδα Καφετζή
30/12/2008

Δεν υπάρχουν σχόλια: